-
Το καλάθι αγορών είναι άδειο!
ΥΠΑΝΑΧΩΡΙΣΗ/ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ-ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Μπορείτε να προβείτε σε αντικατάσταση προϊόντων εντός 4 ημερών με την ίδια ταχυμεταφορική εταιρεία που σας τα παρέδωσε αν συντρέχουν οι κάτωθι λόγοι: α) Το προϊόν είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε. β) Το προϊόν έχει κάποιο ελλάτωμα το οποίο διαπιστώσατε όταν ανοίξατε την συσκευασία του. Σε αυτή την περίπτωση θα παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε άμεσα για το άνωθεν πρόβλημα. γ) το μέγεθος του υποδήματος που παραγγείλατε δεν είναι το ενδεδειγμένο και χρειαζόσαστε άλλο νούμερο. Στην περίπτωση που δεν υπάρχει το νούμερο που χρειάζεστε τότε μπορείτε να το αντικαταστήσετε με άλλο σχέδιο. Στις τρεις παραπάνω περιπτώσεις τα έξοδα αντικατάστασης επιβαρύνουν την εταιρεία μας.Σε περίπτωση που χρειαστεί να αντικατασταθεί για 2η φορά ένα προϊόν, τα έξοδα της ταχυμεταφοράς τα επιβαρύνεται ο πελάτης. Σε όλες τις άνωθεν περιπτώσεις αντικατάστασης προϊόντων αυτονόητο είναι ότι αυτά θα αποστέλλονται από εσάς πάντα μαζί με τα παραστατικά της εταιρίας μας που τα συνοδεύουν και, εφόσον δεν συντρέχουν λόγοι ανωτέρας βίας,θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail ότι έχουμε λάβει τα προϊόντα και ότι θα προβούμε στην έκδοση παραστατικού δελτίου αλλαγής. Σε περίπτωση που επιθυμείτε για οποιονδήποτε λόγο την επιστροφή των προϊόντων που παραγγείλατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, σας προσφέρουμε τη δυνατότητα επιστροφής της αξίας των αγορών σας. Η επιστροφή μπορεί να γίνει στο λογαριασμό από τον οποίον πραγματοποιήθηκε η αγορά ή σε άλλο λογαριασμό της επιλογής σας.
Πιο συγκεκριμένα ο καταναλωτής μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης 14 ημέρες από την παραλαβή της παραγγελίας του και να ζητήσει επιστροφή χρημάτων και όχι απαραίτητα νέα παραγγελία, χωρίς να αιτιολογήσει την επιστροφή.
Ο έμπορος οφείλει να επιστρέψει τα χρήματα εντός 14 ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης. Ωστόσο, μπορεί να καθυστερήσει να επιστρέψει τα χρήματα εάν δεν λάβει τα προϊόντα ή απόδειξη για την επιστροφή τους.
Στα χρήματα που θα επιστραφούν πρέπει να περιλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής που πληρώθηκαν από τον καταναλώτή για την αγορά.
ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις : Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε να κάνετε πίσω «back» και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση». Εάν τυχόν έχετε περάσει στο στάδιο ολοκλήρωσης της παραγγελίας, αλλά αλλάξατε γνώμη, παρακαλούμε επικοινωνήστε εντός 2 ωρών από την ολοκλήρωση της παραγγελίας στο τηλ: Tel.: 210 7790550 και ένας συνεργάτης θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας.
Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και θα επικοινωνίσουμε εμείς μαζί σας!